17 okt 2008

Kersthuis gekocht





Op de beurs liep ik in het allerlaatste uur ineens tegen een schattig huisje aan. Volgens de verkoper de laatste (ik stink ook overal in....) Flink wat sjouwen met dat ding, maar wat is hij leuk! Voorbestemd om een kersthuis te worden...





Thuisgekomen en het ding getoond aan Lejo. Haha, die had de sublieme gedachte dat ie dan ook maar voor de kerst af moet zijn. Nou dat wordt nog aanpoten. Werken, kleinkind op komst, die andere moet vertroeteld worden en een man die aandacht vraagt. En dan moet ik ook dit huis nog voor de kerst afmaken. Waarschijnlijk gelooft ie ook nog in Sinterklaas. De intentie is er in ieder geval wel dus inmiddels zit de grondlaag verf erop en de eerste laag verf op de randen. Groen natuurlijk, het wordt verder gecombineerd met rood en wit. Ik wilde graag zwart, maar dat vond Lejo geen kerstkleur en braaf als ik ben, heb ik toch maar naar hem geluisterd.





De binneninrichting ben ik nog niet helemaal uit, maar ja de inspiratie komt vanzelf als ik ermee bezig ben. Sommige dingen staan al wel helder voor de geest, maar daarover later meer.





Dit is het resultaat tot nu toe. Tja, eigelijk wil ik vandaag nog de toplaag wit aanbrengen, maar ik zie steeds meer dingen die op mijn blog moeten. Tjonge, ik krijg het nog mega-druk met zo'n blog.

4 opmerkingen:

Marja zei

nou nou je hebt het er maar druk mee arina.....
ziet er prachtig uit je huisje en je blog.....
zet straks je blog in mijn lijst hoor....
xxx marja

Mini Masters zei

Hij word leuk Arina. Je gaat lekker snel en ja hoor dakpannen rood moet je het maken en dan een beetje viezigheid ertussen proppen op je dak. Succes hoor.

Liefs en knuffel van je maatje Lenie

Unknown zei

pssssssssstttttttttt...ik krijg een kersthuis!! Paul gaat t maken voor me!!!

lenie zei

Nou Arina wij wachten in spanning af op je nieuwe foto's.

Gr lenie